Daisypath Anniversary tickers
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Sunday, April 1, 2012

aku perlukan keberanian itu~

bismillahirrahmanirrahim...

dear belog cym,,mlm ni xngntok lg,,huhu,,kul 4 pgi dh,, blogwalking n wat benda ntah pape ntah lam bilik,,,berborak ngn rumet y turut bersengkang mata mengadap lappy,,now,,tinggal aku soram je,,so feeling like nk jiwang soram2

em,etceli,,still wondering what will happen to me next,,,hanya Dia yang Maha Mengetahui,,, insyaALLAH Dia sedang aturkan y terbaek buatku kelak,, n semoga aku diberi kekuatan n keberanian itu,seperti mereka2 y bertuah,y aku kenali itu..

sometimes jiwaku meronta,,ingin kuluahkn rasa itu,,tp tiba2 aku rasakn aku belom bersedia,belom bersedia tuk mendengar kata TIDAK,,mungkin aku masih xmampu lagi tuk berterus terang dengan mereka berdua,, Ya Allah, Kau permudahknlah segala urusan ku,lancarkan apa y telah dirancangkn,,semoga bila keberanian itu muncul,aku akan menjadi insan y bahagia,,y lapang dadanya~~

wahai sahabat, wahai saudara, wahai saudari,,,
 doakan aku agar aku mendapat keberanian itu,,agar aku tidak lagi berhati gelisah begini,,agar aku berlapang dada nanti,,, amin2 ya rabbal alaminnn,, moga dipermudahkan urusanku dan sahabat semua



p/s : ma, ayh,, linda rindu both of u,,wndu kt umh n y lain,, linda syg ma n ayh,, plez say yess ❤❤❤

1 comment: