Daisypath Anniversary tickers
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Friday, May 11, 2012

assalamualaikum pembuka bicara~~

 currently kt library,, ngn siti sofiey -> ni dia

keh2,, hihihi,,aku upload pic pling comei gtu,,lalala,, biasala,,wifi free,, apa lgi,, tonite lau eyh nk ciapkan bi n wat tutorial numerical analysis sket,,hahaha,, semoga ciap keje ko linda~~

n b4 aku undur diri (jgn smpai undur2 tersepak batu tersungkur dah) aku harap sgt kwan2 aku n anyone y baca n3 ni dpt doakan aku sukses dlm idup,,dunia dan akhirat,, amiiinnn insyaALLAH,,sometimes takut gak,,idup kite bukan selalu di atas,,law atas dunia ni ALLAH selalu tolong kite,,dapat wat y terbaek n so on, tp law kite xberamal n xingat kat Dia, mana taw dia tarik balik nikmat n kurnia 2,, n xtaw nanti cmne nasib kite kt akhirat kelak,, Ya Allah, Ya Tuhanku, kau tempatkan aku,keluargaku,,kaum kerabatku,guru2ku,shababt handai ku,dan seluruh saudara seislam ku ke dlm golongan orang2 y bertaqwa,,insyALLAH dngn izinNya~~

wat kwan2,,sori if linda ada wat silap,, doakan linda dpt wt y terbaik tuk final t, tuk idup y bakal dilalui kelak n smpai ke akhirat nanti,, linda doakan kwan2 sume pon same gk,,syg sahabat2ku,,,

linda stop dlu,,nk wat kje n stdi lu,, till then,c u next n3,,, assalamualaikum w.b.t



p/s : untuk tatapan diriku,, AMALKAN PERKARA ITU,,JGN TINGGALKAN NYA WALAU SEHARI,,except if keadaan xmengizinkan,,, insyaALLAH~~

No comments:

Post a Comment