Daisypath Anniversary tickers
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Friday, January 4, 2013

HomeSweetHome

assalamualaikum wbt... ^____^

how's ur day? harap2 smuanya ok orite,, ada extra feeling nk hapdate2 belog lak,,haha, biasolah,, relieve sket, sket jola,, da abiz 3paper,, 2hb n 3hb berturut2 ada paper,, then 2 more paper lagi menunggu,, -->  Teori Graf (7/1/13) &  -->  Komunikasi Kemanusiaan (13/1/13).. hopefully 2paper ag ni bole jawab ngn jayanya,,,weeee,,,

lepas tu,,,saya bole pulang ke kmpung hlaman y terchenta,, xsabau la plak ase,, susah la ada ank2 sdara y kecik2 + comei2 mcm "cik da" dorang ni,,hahaha,, iyola,,gua asyik teringat kt dorang je,, n dis sem break, aku jadi "bibik terhormat" lagi,, hehe,,terhormat u,,mkn tanggung + tempat tinggal + kne mtak gaji lebih sket,,muahahaha,, biasola jadi bibik utk kak long ku syg,, merangkap ibu kpda hani,yaya n fatin,, oh my~!!! rndu mereka,,

oh lagi 1,, nk asah alik bakat memasak ngn my sista aka kaklong,,biasolah sejak 2 menjak dok hostel ni,,lame da xmsuk dpor,,hehe.. lagipon my sista mmg tip top bab masak2 ni n I adore her so much,, tapi rancang jela dlu,,ne taw dia bizi t,,ngn sklh + ank2 + srat mengandung,, yes!! ank ke4,, hehe,, xsabau2 n dpat ank buah lagi,,, hahax, over excited di ctu ,,yolah tunggu aku ada ank sdri mmg lmbt ag ler,,kui3,, 

n plus y buatkn aku excited tahap cipan kudung kaki (err,,ada kne mengena ke??) ialah aku bakal dapt 3 ank buah sempena cuti 1bulan nanti,, mybe 3, mybe 4 ,, aku lupe due date akak aku sorng agi tu,, hehe,, 2 org ujung bulan 1 (kakma & kak long),, lagi 2org bulan 2 (kak ehan & kak tiey),, maka bkal riuh rendah la umah aku ngn budak2 nanti,, riuh rendah ngn suara baby2 y menanges mtak susu (uweek,,uwekkk) n budak2 y da besau aka kanak2,, hehe,,sila bayangkan dat situation,,muahahaha

anak kak long (hani + yaya + fatin),, anak kak ma (Arissa),, anak kak ehan (Nurin),,anak kak tiey (zaqwan & aliya).. mmg riuh rendah la umah aku t,,kompem2 mak2 kanak2 tersebut pantang kt umh my mommy nanti,,hehehehehe,, tapi xpe,,aku suka,,ble praktis jadi ibu nanti,, (eh,,tetiba,,haha)

ok,,mau upload pic2 mereka jup,,hihi


ni mommy n daddy terchenta sy~


kak long n fmly,,ank dara sume oo,, yang ke4 ni nk laki la plak,,haha
aliya + mama beliau (kak tiey) hihi
alololo,,aliya tomey~


zaqwan + aliya + papa mereka (abg zu)

ralik makan ketupat (arissa)
arissa + ibunya (kak ma).. laki dia xde,,g bertugas kt lubnan,,askor la ktekan~

ok,,ni nurin + umie dia (kak ehan)
nurin + umie + papa dia (abe nuri)
dari kiri : yaya, fatin, arissa, aliya
my mommy + cucu2 nya,, ok,,t time aku ada ank2,,nk suh beratur gni gk,,anak2 tu,,haha #berangan





ok,,till then,, c u ^__^





oppsss,, something wrong somewhere la,, oho,,patot la,,empunya belog xde lam gmbr,,hahaha,, jup2,,,sila sabar,,keh3

me n my abg (abe cik) *sila abaikan inai sebelah tgn*
a part of my big family * i heart all of them*

p/s : ni pic time raya 2012 ari tu,mne y ase nk muntah dah tgk,,sila telan muntah anda balik,,eeeeee,,, pengotoq~ haha enjoy those pics,,hihihi

so,,,till then, c u,, penat aku membebel,, hugged n kisses ~moshi~



No comments:

Post a Comment