Daisypath Anniversary tickers
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, April 24, 2013

sabar linda sabar

slm my belog,,

lame xpost kt cni,,sgt2 lama asenya,, yes! aku bukan blogger sepenuh masa,,hanya utk suka2,,tuk lepaskan geram,,lepaskan rasa sedih,,rasa rindu n sebagainya,,and thats my way,, and aku bru je tukar link belog,, mlaz guna y lama,, biar la y baru ni aku n insan2 terpilih je tahu,,

etceli aku bru ciap wat respond tuk subjek bi tuk sem last ni,,article ke 4,,ada 1 article je lagi,,tunggu article ke 5 aka article last di published n diarahkan tuk buat, baru aku buat n bebas dr menjwab article2 tersebut,, emm,,ok,,aku suda melalut smpai ke laut dalam suda,,hoho

ok berbalik kepada tjuk entry,,yes,,sbar linda sabar,,,hohoho,,byk jgk bnda yng wat aku ilang sbar, yang wat aku ase annoying semenjak 2 menjak ni,,ermmm,,linda2,,knpa la ko mcm tu? behave la sket,, u are not child anymore,,

papepon,,,maafkan sy law sy ade wat anda2 terasa or sbgainya n begitu jgk sebaliknya,, sy juga maafkan anda2,,semoga aku dijauhkan dari sifat2 mazmumah n semoga sifat2 mahmudah ada dlm di aku,,menebal dari hari ke hari,,n smga aku, kau dan kita semua tergolong dlm golongan org2 yang beriman,,aminn,,aminn ya rabbal alaminnnn... bak kata adik kat bawah ni,, jaga HATI,, jaga MATA,,jaga TELINGA n jaga MULUT,, insyaALLAH,, 



assalamualaikum awak,,selamat malam,,tdow dulu ^___^


No comments:

Post a Comment