Daisypath Anniversary tickers
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Monday, July 2, 2012

LI cepat la berlalu,,


^__^

salam awop2 yang ngah ngadap lappy 2,, em,,bestkn tajuk n3 kali ni,,haha xpositif langsung,, kikiki,,
etceli saya sgt malaz nk wat n3 baru,,baca n3 org best,,haha,, now da 1mnggu da saya berLI di UiTM Mache ni,,hohoho,, li 8mnggu,,1mnggu da berlalu,,tnggal 7ag,,hihi,menghitung nk abez LI je kje,ni da msuk mnggu ke2,,xsabau asenya nk abez LI,,pas2 RAYA!! HOORAY,,,,,,

1WEEK : mmg sgt2 xde kje,,dok diam2 je,,tercongok depan kaunter pertnyaan,,
me : ye dik,, nk apa??
student : nk dftr wifi kak,,
me : ye,,boleh saya bntu??
student : em,,nk pnjam LCD kak,,
student : akak da mkn??
me : lom dik,,belanja la,,hahaha

ok fine,,sgt interesting,,haha,, tapi adat la,1st week,, kikiki,,lagipon aku ditempatkan kt bhgian ICT,, biasanya student SCIENCE COMP yang LI kt bhgian ni,,kne wat progrmming,, kne taw psal PHP,SQL,JOOMLA n so on,, hoho xreti aku,, so bos pon poniing nk bg aku krja pe,,haha

then skli smlm,,1julai2012,, koordinator kampus dtg,,haha bukan nk jmpa aku,,nk melawat je,,skli tnya aku kos pe n so on,, maka dia ponbg la task kt aku,,yela elok pon,,law x pe aku nk tulis lam report t,, hohoho

tp aku xbape reti,,hoho,,ag 1 aku xtaw nk tnya sape tuk rujukan,,sebab dorang kurang bab2 mths ni,,ICT ok r,,sbab 2 dorang kerja under tknologi maklumat,,hihihi

maka terkontang kanting la aku sensorang wat menda alah 2,, ciap la jgk,,tp xtaw betol ke x,,hihihi..
n maybe tomolo,,byk g data2 baru bakal diterima,,hohoho,,

btw,, i wish myself best of luck,,hoho,,

No comments:

Post a Comment