Daisypath Anniversary tickers
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, July 10, 2012

oh no,,i love u tooo,,,

salam readers n especially to u shabat...

tgk tjuk n3 aku,, i love u tooooooo,,,, tgk,,ko wat aku nages ag,,hohoho,, da la nges lam opis,,smbil baca n3 ko,,seb baek xde org,,haha btw tq taw?? sbb anggap aku cm2,,kau la shbt aku dunia akhirat,,kau dan shbt2 lain shbt aku hingga ke syurga,,, aminnnn...

ttiba bile baca n3 ko tu,,teringat balek time nges 2,,haha sgt kebudak2kan,, n aku sgt2 malu bile aku nges dpan owg,,aku xnk owg 2 tgk aku nges,,segan wei!!! hohohoho,, tapi tu y memantangkn pershbtan kite kn?? hihihi..sambil nges,smbil bole jaln2 ngn keta dia 2,,hihihi,,terbaekk,,

n 4 ur information,, bukn ko y wt aku terasa n nges,,,both of us y silap,,silap sbb juz pendam lam ati je,,pendam sorang2,,bile da pecah,,abez la bnjir,,, hahaha pape pon,,bnda da lepas,,kira bole wt benda 2 jdi 1kenangan indah la kn?? hihihihi,,

last but not least,, aku pon syg ko jgk,,sgt2,,kwan smpai bile2 taw?? t kwen jemput aku,,xkisah la owg jauh ke dekat,,law umur pnjng n keadaan mengizinkn,,aku kompem pegi kenduri ko,,hihihi,,


# laen kli xmo segan2 ngn aku nk citer pape taw? hahaha,,bestfwen 4eva~~ lots of luvvvvvv

2 comments: