Daisypath Anniversary tickers
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Thursday, August 16, 2012

abez suda

16 Ogos suda~ todei abez la latihan industri aku,, sobs2,,tetiba sdeh lak,, tumpah gk sket air mta aku,, hambek ko,,hohoho,, walaupon aku sorang2 je pmpuan y prktikal kt ctu,kira xde kwan r,,ada akak sorng 2 y slu gk borak2 ngn dia,,so nice la dia 2,,tp ok r ak prktikal kt ctu,,ade gk kwan2 laki kt ctu,,not bad la,,walaupon awl2 ari 2 xkamcing ngn depe,, hehe,, sodeyh sket je,, aku biasa la,,snang sgt touching nye,,

final report pon da settle,,syukur alhamdulillah,,tinggal lampiran je sket ag,, alik umh nanti fokus aku --> ciapkan bju raya lu,,ada sket ag xciap,,y aku punya la y sket ag xciap 2,,y my sisters n my mom punya byk g xciap,,hehehehe... k tata,,korang2 kt INFOTECH jgk lupe linda taw?? hehehe,,linda ni pemalu sket,nk ckp depan2 cm2 malu,,hahahahaha,,til then,,law jumpa t tegor2 la yea??


p/s : btol la org kate,,pengalaman mematangkan kite

No comments:

Post a Comment