Daisypath Anniversary tickers
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Friday, September 7, 2012

7 sEpTEmbER 2012~

salam~

todei 7 sept 2012,,, em,,da mkin tua la aku,,21 olready,,hehe,, uishh,,da bole ngundi la t,,hehe,, ok,,bgos!! sy pilih untuk mengundi,,tapi sy xsuka politik,,so how? emm,,bior jela dulu,,huhuhu,,erk,,23 t da bole kawen ke? hahaxxx gatai noo,,

now da dok umh sewa da,,ahad ni 9sept da stat sem bru,,huhu,,sodih den,,asal aku g awal ae?? huhuhu,,sobab ari sabtu, xde org nk anto,,oh tidaakkk,,maka terpaksa i dtg awl,,huhu,,,,tgk,xde org pon,,kul 3lbih ag smpi,,skang da mlm,dok sorang2 jo,, tp xpola,,kwan den, jeni ado dtg nanti,,hehe,, jen,tq!! seb bek ado mung!! haha tkot gok nk tdo lam umh ni sorng2,,

todei aku dpt adiah dari digi,,klau dulu after abiskn krdit rm2 aku dpt kol ane2 no dgi free tuk spnjng hari,, tapi stat todei la kot,bile abiskn krdit rm2 aku HANYA bole kol tuk 1jam 30 minit shja secara percuma!! adus,,tension den,, tapi,,aku pon da byk da bankrupt kn dia,,hahaha,, kira adil la kn,,hihi,, xpela nk beli digi easy lak,,, free kol tuk buddies,, tp ntah la,,digi ni awl2 promotion je mcm2 promo dia,,then xde dah,,aishh,, wait n see jela

and harapan aku,,semoga aku semakin mtang,,yela,,ukan cm bebudak ag,, hope sume y aku lalui diberkati olehNya dan sukses lam idupp,,aminn,,aminn ya rabbal alaminn..

awk2 pon doakan sy ae?? =) tq kwan..


No comments:

Post a Comment