Daisypath Anniversary tickers
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Saturday, September 8, 2012

tq jeni syg~

assalamualaikum w.b.t

sila baca lagi skli tajuk n3,, hehe to AZNI AZIZ,,sila baca smpai abiz,,haha,, ni n3 khas untukmu shbat,, em,,sblm tu,,ni haa,kwan I, name dia AZNI AZIZ,, sila tgk bwah,,hihihi

loading

-
-
-
-
-
10%
-
-
-
-

25%
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
99%
(errr,,lmbt sgt,,wt cepat sket,,haha) 
 -
100%

taraaaaaaa,,, ni dia,,hehe versi ayu beb


hehe,,etceli dia la y teman aku kt umh sewa smlm,,tq lorh,, n org y pling last wish borndei kt aku,,
saje je katenya,,hehe,,sori nyusoh ko mu mai teman aku male,,hoho,, pas2 sapa2 umh sewa aku tros bgi adios,, tapi dgn syarat aku xleyh bukak tros,,tunggu esoknya lpas dia alik baru buleh bukak,,hehe mcm2 la mu ni jennn,, n aku kwan y patuh ni pon ikut jela pe dia suruh,,hahahaha,, n td aku bukakk,, tq jeni,, adiah 2 bukan adiah y xde ape2,,tapi adiah y ada apa2,, thanx a lot sygg,, 


insyaALLAH adiah ni akan berguna tuk aku,, buku 2 bole baca n tmbah pengetahuan,, cadbury 2 bole makan!!! yeayyy,, hehe,,tq byokss2 des...awk2 kite kwan sampai bilo2 deh,, kwan smpai syurga,, insyaALLAH~~

No comments:

Post a Comment